Dice The Neighborhoodshittalka

Keskustelua keskilännen ja itärannikon gangsta-rappiin liittyvistä aiheista. Esim. Chicago, Detroit, Denver, Flint jne. artisteihin, julkaisuihin ja yleisesti asiaan liittyvä keskustelu käydään täällä.
As-To-Raath
Viesti:

Dice The Neighborhoodshittalka

Viesti Kirjoittaja As-To-Raath » Su 23.9 2007 17:28

Nyt kun tämä mestariteos on vihdoin ja viimein ulostautumassa, niin ajateltiin poikain kanssa tehdä kokonaan uusi topic kyseiselle levylle.

Eli julkaisupäivä tällä hetkellä on 30. lokakuuta kuluvaa vuotta. Alunperinhän kyseisen levyn oli tarkoitus ilmestyä jo joskus 2005 loppupuolella, mutta koskapa levyjen aikataulut pitäisivät täysin kutinsa. Toivotaan, että tällä kertaa se levy oikeasti tulisi ulos tuona päivänä.

Tuottajista ei ole toistaiseksi oikein valunut tietoa, mutta takuuvarmaa on se, että Dice itse on tuottanut kyseiselle levylle biisejä. Sen verran olen saanut itse selville, että internet-singleinä julkaistut Abusin Drugz ja I Got Bitches olisivat Dicen tuotantoa. Jos tuolla pohjalla mennään niin tuotannollisesti tulee olemaan mannaa taivaasta.

Nyt puikaa ihmiset. Mielipiteitä? Millaiset odotukset? Hankitteko vai ette?

Tässä levyltä julkaistut sinkut ja video Abusin Drugz -biisistä.

Abusin Drugz (Feat. Pervert Pastor)
I Got Bitches (Feat. Pervert Pastor)

Viimeksi muokannut As-To-Raath, La 29.8 2009 0:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

F(r)iend

Viesti Kirjoittaja F(r)iend » Su 23.9 2007 18:59

Uu mään. Ainakin toi Abusing Drugs on kova biisi. Neighborhood Watch oli kohtuullisen kova, ja Black Monday on muutamasta heikosta kohdasta huolimatta tulta. Toivotaan että Dice pitää tason yllä.

suicidalist

Viesti Kirjoittaja suicidalist » Su 23.9 2007 20:38

No vittu sentään kun tulisikin ensi kuussa. Molemmat uudet biisit on ollu tehokuuntelussa jatkuvasti niin kuin kaikki Dicen levyt. Tämä levy tulee varmasti muuttamaan rap musiikin. Minua on aina kiinnostanut huumeiden käytöstä kertova räppi eikä huumeiden myymistä ja koruja käsittelevä paska, johtuen luultavasti myös siitä että päänsekoittaminen on ollut aina lähellä sydäntäni. Toiselta foorumilta luin tälläistä infoa Abusing Drugsin tuotantopuoleen liittyen:
The abusing drugs beat was produced by captain murdr and mixed and mastered by Mo Masters, who recorded alot of eminems older stuff
Sorkat heiluen helvettiin

UncleSam
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UncleSam » Ti 25.9 2007 0:44

Edelleen se Dice setä mainostelee joka viikko myspacessa että uusi levy tulee juuri tuolloin 30.10 eli vielä ollaan ainakin aikataulussa senkin suhteen ilmeisesti. Alkaa siis uhkaavasti näyttää että Drug Abuse todella ilmestyy ensi kuussa.

As-To-Raath
Viesti:

Viesti Kirjoittaja As-To-Raath » Ti 25.9 2007 19:38

Rupes hieman pelottamaan, että tämä saattaa jäädä mp3-julkaisuksi.
Distribution is a must

Give it to us! HAHAHAHAHA
OR just buy the albums here
Varsinkin kun herran "mp3-kauppaan" tuolla MySpacessa on kuuleman mukaan tulossa "uutta musiikkia."
Jesus told me to do it.

Bruce a.k.a Stagger Lee

Viesti Kirjoittaja Bruce a.k.a Stagger Lee » Ke 26.9 2007 13:03

Alkaa pikkuhiljaa vituttaa nää artistien mp3-albumit. Mä haluan ainakin konkreettisen painetun CD:n, enkä ite poltettua CD-R:ää tai mp3:sia konelleni. Mun käsityksen mukaan tolla Dicen edelliselläkään levyllä ei ollut mitään levittäjää, että tekis samanlaisen painoksen ees kun tosta neighborhood watch levystä.

suicidalist

Viesti Kirjoittaja suicidalist » Ke 26.9 2007 14:35

Bruce a.k.a Stagger Lee kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa vituttaa nää artistien mp3-albumit. Mä haluan ainakin konkreettisen painetun CD:n, enkä ite poltettua CD-R:ää tai mp3:sia konelleni. Mun käsityksen mukaan tolla Dicen edelliselläkään levyllä ei ollut mitään levittäjää, että tekis samanlaisen painoksen ees kun tosta neighborhood watch levystä.
Totta puhut. Ei niinkun mitään järkee julkasta vaan mp3:sia, vituttaa tollanen meno. Ihmiset jotka ostavat mp3:sia eivät ole kiinnostuneita pätkääkään koko musiikista ja vielä vähemmän jostain kansista, siis yleensä ne ostajat ovat niitä jotka ostaa sitä massapaskaa koska sitä kuulee radiosta ( huom. yleistys, toki poikkeuksiakin on mutta hyvin vähän ).

Räppi ei yksinkertaisesti voi lähteä tälle raiteelle sillä suurin osa on keräilijöitä jotka haluavat levyn hyllyyn maksoi mitä maksoi, itse kuulun tähän kategoriaan niinkuin lähes jokainen ystävänikin. Mielummin "varastan" mp3:set verkosta kun rupeen niistä mitään maksamaan mikäli painettua levyä ei tule. Tajuavatpahan artistitkin jossain vaiheessa että ampuvat vaan itseään jalkaan tällä pelleilyllä. Cd-r:ätkin vituttavat mutta mikäli se on painettu cd-r, kannet ja hinta halvempi niin silloin tulee ostettua mikäli sitä ei ole muuten julkaistu.

F(r)iend

Viesti Kirjoittaja F(r)iend » Ke 26.9 2007 14:55

Itsehän mielummin maksan vaikka kusisesta CD-R:stä ja mustesuihkutulostimella tehdyistä kansista enemmän kuin että lataan ämpeekolmoset koneelleni. Oon varmaan ainakin tältä osin aikamoinen materialisti, mutta mulla ei yksinkertaisesti ole sitä levyä ennen kun voin koskea siihen.

Voisi sitä tietenkin polttaa sen cd:lle, mutta se ei ole kuitenkaan sama asia.

Nsane

Viesti Kirjoittaja Nsane » To 04.10 2007 13:51

Noi kaks biisiä tolta tulevalta levyltä on osottanu sen että tulossa on jotain todella kovaa. Toivottavasti julkaisupäivä pitää paikkansa, on tätä tätä levyä jo ehditty odottaa.

Nii ja toivottavasti nyt julkasee cd:lle ton. Luulis nyt ainaski et toi ois kannattavampaa ku joku mp3-julkasu, tiiä sitte.

suicidalist

Viesti Kirjoittaja suicidalist » Pe 19.10 2007 17:05

Tässä pahimpaan Dice / Pervert Pastor nälkään Bizarren uudelta levyltä biisi missä vierailee Pervert Pastor ja King Gordy http://rapidshare.com/files/63675077/05 ... _.mp3.html

Pervert Pastor on kyllä taas niin törkeen hyvä että oksat pois.

UncleSam
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UncleSam » Ke 24.10 2007 22:20

Tässä on nyt jonkun verran tullut kuunneltua noita paria ennakkoon tippunutta biisiä ja täytyy sanoa että Drug Abuse on ehkä paskimpia biisejä mitä olen kuullut hetkeen. Tuo biitti on kyllä yhtä kärsimystä korville. Suoraansanoen karmea tuo "melodia". Ei uppoa niin ei uppoa. Lisäksi tuo Dicen tyyli on erittäin vammainen kyseisessä biisissä. Ei näin. Ei tota kuuntele hullukaan. Ihme vinkumista.

I Got Bitches onkin sitten jo ihan ok biisi. Ei silti oikein säväytä tämäkään. Kyllähän tuo levy on pakko tsekata sitten kuitenkin. Ensi viikolla pitäisi siis tippuu. Odotellaan... Tuskin pelkästään mikään mp3 julkaisu, mutta toisaalta biisilistan ja kannen uupuminen vähän epäilyttää.

Trexem

Viesti Kirjoittaja Trexem » Ke 24.10 2007 22:33

Drug Abuse oli ainaki omasta mielestä pirun kova biisi, biitti ja Dicen tyyli toi hyvällä tavalla sekavan ja biisin aiheeseen sopivan fiiliksen.
Levyä odotellessa.

As-To-Raath
Viesti:

Viesti Kirjoittaja As-To-Raath » Ti 30.10 2007 13:53

Saa nähdä tippuuko tänään. Vielä tähän mennessä ei ole minkäänlaista lisäinfoa tippunut.
Jesus told me to do it.

F(r)iend

Viesti Kirjoittaja F(r)iend » Ti 30.10 2007 19:05

Epäilen hyvin vahvasti että tippuu tänään.

Katsotaan mitä Kendrick Nots sanoo tähän.

evitagen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja evitagen » Ke 31.10 2007 14:14

UncleSam kirjoitti:Tässä on nyt jonkun verran tullut kuunneltua noita paria ennakkoon tippunutta biisiä ja täytyy sanoa että Drug Abuse on ehkä paskimpia biisejä mitä olen kuullut hetkeen. Tuo biitti on kyllä yhtä kärsimystä korville. Suoraansanoen karmea tuo "melodia". Ei uppoa niin ei uppoa. Lisäksi tuo Dicen tyyli on erittäin vammainen kyseisessä biisissä. Ei näin. Ei tota kuuntele hullukaan. Ihme vinkumista.
Ei näin. Ei todellakaan näin!

Itse levystä sen verran et jos tulee tän vuoden puolella niin ihmettelen. Loppuun vielä kysymys että onko noista biiseistä oikeasti sinkut (12") ulkona vai onks noi vaan jotain MP3-internet -sinkkuja? En nimittäin oo missään moisiin törmännyt...
"...the title bitch don't apply to all women but all women have a little bitch in them..." -Ice Cube

F(r)iend

Viesti Kirjoittaja F(r)iend » Ke 31.10 2007 17:08

Nettisinkkuja ovat.

F(r)iend

Viesti Kirjoittaja F(r)iend » To 01.11 2007 11:24

Koch is delaying..... February/march now.. damn them. Vol1 and vol 2 have been done for over 2 years.
Ihanaa.

Drizzle

Viesti Kirjoittaja Drizzle » To 01.11 2007 13:28

Voi vittu saatana. Usko alkaa pikkuhiljaa kyllä hiipua DA:n suhteen..

F(r)iend

Viesti Kirjoittaja F(r)iend » To 01.11 2007 14:47

Uskon että se tulee. Tuohan on tällä hetkellä kuitenkin lähinnä jakelijasta kiinni.

Dice kuulemma kuitenkin tekee koko ajan jotain. Projekteja on monenlaisia missä se on mukana, ja niitä rupeaa tippumaan sitten joskus.

Vituttaa kyllä ettei ilmestyny ajallaan, mutta en ole toisaalta yhtään yllättynyt.

pedvetos

Viesti Kirjoittaja pedvetos » Ma 12.11 2007 19:20

Timmy Tw2 Tymes feat. DICE: The Resurrection

Ei huono ollenkaan!

Vastaa Viestiin