Täällä spekuloimme mitä tapahtui Lasse K:lle

Keskustelua suomalaiseen rappiin liittyvistä uutisista, julkasuista ja muista puheenaiheista hyvän maun rajoissa.
UncleSam
Ylläpito
Viesti:

Täällä spekuloimme mitä tapahtui Lasse K:lle

Viesti Kirjoittaja UncleSam » Su 02.8 2009 14:05

Kuten muutamat varmaan huomasivat paskanjauhantatopikin kautta, niin entinen Firma Records räppäri Lasse K kirjoitti melko yllättävän ja hämmentävän tekstin Bassoon. Alla koko stoori suoraan lainattuna:

KATUPROFETIA

On kulunut noin puolitoista vuotta paluustani islamiin ja sinä aikana on tapahtunut paljon. Julkaisin levyn KATUPASKAA jo ollessani harjoittava muslimi, ja kadun sitä syvästi. En sen takia, että levy itsessään olisin huono, se on räp musiikkia ja syvällistä tulkintaa minun näkökulmastani ajalta jolloin olin päihteiden ja halujeni orja. Nyt olen Allahin orja.

Olen pitkään harkinnut tämänkaltaisen tekstin kirjoittamista, en ole vain saanut sitä aikaiseksi, ja se mitä tämän pitäisi sisältää, on ollut vaikeasti hahmoteltavissa. Mutta nyt Allah on antanut minulle tarpeeksi rohkeutta ja voimaa kirjoittaa tämän, viimeinen sysäys siihen tapahtui ollessani kaupassa perheeni kanssa, ja näin vanhan naaman, joka tietää minut ja vaimoni entisestä elämästäni. Ennen islamiin palaamistaan silloinen tyttöystäväni nykyinen vaimoni ja lapseni äiti pukeutui kuin ei olisi pukeutunut. Kuten useimmilla uskottomilla naisilla on tapana, todella paljastavasti. Nykyään hän on uskovainen, ja pukeutuu sen mukaan. Ilme tämän entisen tuttuni kasvoilla sai minut ajattelemaan taas sitä, mitä ihmiset puhuvat minusta, tietämättä uskonnollisesta vakaumuksestani mitään, tietämättä islamista mitään. Allah on suurin.

Tarkoitukseni on saada jokainen tämän tekstin lukija ymmärtämään seuraavat asiat, minulla ei ole enää mitään tekemistä FIRMA RECORDSIN kanssa, eikä minkään KATUPASKAA levyllä ilmenevän asian kanssa. Saatana sai minut kulkemaan harhaan jo silloin, ja saatana sai minut kulkemaan harhaan uudestaan, palasin myymään pilveä, ollessani muslimi. Saatana on ihmisen ilmeinen vihollinen, ja se johdataa seuraajansa tuleen. Mutta koska Allah ottaa vastaan katumuksen, ja antaa anteeksi orjalleen joka vilpittömästi pyytää anteeksiantoa, heitin kilon pilveä roskiin ja ryhdistäydyin.

Kuten sanoin FIRMA RECORDS myspace on muiden tahojen ylläpitämä, LASSE K KATUPASKAA myspace on muiden tahojen ylläpitämä. Minulla itselläni ei ole mitään tekemistä kummankaan kanssa. Jokainen joka kuuntelee saatanan aikaan saamaa levyäni, tietäköön että ei ole olemassa LASSE Koota.

Allah antakoon minulle anteeksi kaikki syntini ja hyväksyköön tämän tekstin kirjoittamisen tekona, jonka tarkoitus on hyvittää sitä mitä levyni on saanut aikaan. Allah johdattakoon minut oikealle tielle ja kauas ihmisistä jotka ruokkivat toistensa halua tehdä väärin. Allah johdattakoon ihmisiä islamiin ja tehköön väärintekijöiden teot tyhjiksi. ÄÄMIN.

Miksi kirjoitan? On helpompaa tuoda itsensä julki alueella jossa ihminen käy, alueella josta jutut leviävät. Ei tarvitse erikseen selitellä ja puhua. Hävittäkää levyni, unohtakaa sanotukseni ja tietäkää, että ei ole olemassa muuta jumalaa kuin Allah, ja Muhammed on hänen lähettiläänsä.

Kehota ihmistä hyvään ja kiellä pahasta…
Mielipiteitä? Hukassa vai valaistunut? :D

Juki

Viesti Kirjoittaja Juki » Su 02.8 2009 15:53

Kaikki "valaistuneet" ovat hukassa. Tyhjentävää

rapoflex

Viesti Kirjoittaja rapoflex » Su 02.8 2009 16:48

Asiaa hieman sivuten, tämä viikkohan on ollut ns. Suomi-gangstan saralla aika merkittävä. Kaks kohtuu suurta uutista. Lasse K:n todellisiin pyrkimyksiin senkummemmin kantaa ottamatta, onnea sisäisen rauhan etsimisessä. Mihin se sitten ikinä johtaakin.
Kool G Rapo 2032

dazee

Viesti Kirjoittaja dazee » Su 02.8 2009 22:11

Joka tapauksessa uutta musiikkia on näköjään tulossa. Jossain keskustelussa Lasse K sanoi, että "katuprofetia kohta myspaceen". Ellei se sitten tarkoittanut blogimerkintää. Noh tuokin aihe on musiikkijulkaisussa. Hämmentävää.
"ei kai se tee kommunistiks jos asuu kommuunis ja näkee nistei?"
- Asa

Sizzurrrrrp

Viesti Kirjoittaja Sizzurrrrrp » Ma 03.8 2009 8:33

Vähä kyllä alkoi vituttamaan. Lassen "myspacebiisi" on vitun kova ja mielellään olisi kuullut lisää tällaista materiaalia!

butzo

Viesti Kirjoittaja butzo » Ti 04.8 2009 12:23

kilo roskiin ei vittu!!en viitsi sanoa missä tommosesta kuulus palaa.heh.
onnea lasse uusi lasse ei vittu en tiedä mitä sanoa.toivottavasti sul on kaikki kunnos ja älä lopeta musaa ja jos tulee tommosia roskisrepsahduksia soita niin pelastan paketin helvetistä. kaikkea hyvää sulle vaimolle ja lapselles!pärjäile valitsemallasi tielläsi olis kiva nähdä viel joku kaunis päivä ku meni toi turkukin ohi(onneks)pärjäile!!

t. butcho

pedvetos

Viesti Kirjoittaja pedvetos » To 06.8 2009 6:26

hahahahahaaaaa!!

kalpeeperse

Viesti Kirjoittaja kalpeeperse » La 08.8 2009 14:24

hhahahaha todellakin! Tää jätkä on menetetty tapaus! haha ei pygeny lukeekun puolee vaiheeseen ja tuli niin vitusti mieleen nää perus kylähullut ihme.. vittu edes oikeeta sanaa löydä..

Älä laita pommia mun autoon, kiitos!

juges

Viesti Kirjoittaja juges » Ti 29.9 2009 13:37

Toi jätkä on seonnut ihan vitun pahasti, mikä vitun saatanan sanansaattaja??

:evil: :twisted: :evil: :twisted:

Ftw
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ftw » La 24.10 2009 9:02

Suomes on varmaan räppäreit kohden isoin % luku tohon uskoon tai jumalaan hurahtamisen suhteen, voi kyl hyvin kuvitella mitä stereotyyppiä keskiverto suomiräbäyttäjä edustaa. Enemmänkin ylemmän luokan perheen poikaa jolla lirahtaa heti löysät housuun ku elämä ja psyyke pikkasen koettelee ja sit tarvitaan just joku n.s "jumala" mihin saa kohdistettua kaiken minkä kohalla on "?" tai on pikkasenkin jotain mitä ei ymmärrä.

Elämä on seikkailu ja siit pitää nauttia vapaana, oppia ja laajentaa tajuntaa. Omasta mielestäni elämänviisaus on parasta viisautta enkä todellakaan omais sitä jos johonkin uskoon olisin tullut. En väitä et aina ois helppoa mutta ei sen kuulukkaan olla.

Itse olen pikkuhiljaa elämältä oppinut että omat mielipiteet pitää luoda ja olla eikä lukea kirjasta jotain mikä on jo kirjoitettu ja minkä miljoonat muutkin voi lukea kunhan omistaa kirjastokortin. Olen just se mitä olen ja se muuttuu aina elämän cyclissä ja iän myötä. Päihteet on monella tapaa avartanut ja näyttänyt tietä korkeampaan tietoisuuteen ja mielen laajentamiseen ....

Siis esim kuka olis niin vitun sairas et palvois jotain jeesusta esim joka muutti täysin juomakelpoista vettä viiniksi, eihän kukaan luonteeltaan hyvä tuollaista tekis päinvastoin nimel tunnettu Paholaisen / Saatanan / Pirun tekoselta kuulostaa enemmän tuo. Ja mihin ollaan stumpattu kaikki jumalat jotka suomessa on palvottu ikuisuuksia ennen minkään kristinuskon ja jessen tulemista, siinä sen just huomaa miten se on heikkojen/epätoivosten ihmisten hyväkskäyttöä ja värväystä ja uskonnot myös on kiinnostuneit samoista paskoista asioista kun valtiot ja johtajat eli valtaa ja värvätä mahd monia sekä antaa kolehtin kiertää nii että kolehtikierrättäjän kädet sauhuaa, mimmonen jumala tarvii rahaa tai kerää sitä omiin nimiinsä. Tee sitä tee tota tee niin tee näin älä tee sitä ja tätä ..... ohoh.... uskonnossa asioissa on kaikista vähiten järkeä mutta onneks nykyään kirkostaeroaminen on kasvanut niin huimaa vauhtia että monet on mietitty päänsä puhki miten sitä hidastais tai saisi loppumaan. Mut onneks teknologia ja tietämys rupee olee niin arkista ja kehittynyttä että harva hiukan nuoremman sukupolvelainen pitäis esim jeesusta sen kummosempana jumalana kun jimmy hendrixiä "kitaransoiton jumalana".

Kirkko pitäisi omasta mielestäni ehdottomasti erottaa valtiosta kun eihän kukaan vielä siinä iässä missä siihen liitytään osaa sanoa juuta tai jaata tämmösten asioiden suhteen, eikä sen pitäisi mitään automaattista olla vaan ne jotka herahtaa ja todella haluaa omasta mielestä "omistaa" mun mielestä "haaskata" elämänsä asian eteen niin sitten liittyis, ehdottomasti min ikäraja 18 jotta olis kerennyt muodostaa edes jotain ihan snella kuvaa elämästä, no onneks eroaminen on internetin myötä äärimmäisen helppoa ja nopeeta jos huomaakin ykskaks ettei homma sovellu itelleen ja lopettaa rahan jumalan tukemista.
My man, my man - Frank Lucas

rotationi

Viesti Kirjoittaja rotationi » Ti 27.10 2009 17:28

Enpä alkaisi jätkää tuomitsemaan, jokainen tekee omia päätöksiään. Olisi ollut kyllä kiva kuunnella Lassea lisää. Jos tekee uusia levyjä niin ne ei varmaan ole yhtä rajua tavaraa kun mitä Katupaskaa on :(.

Allahriimit ei todennäköisesti minua nappaisi. :D

Whatever
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Whatever » Ti 27.10 2009 22:29

Jos Lasse K:lta uutta plattaa joskus pukkaa niin taidan suosiolla jättää kuuntelematta, vähän samanlainen flippaus tuntuu olevan kyseessä kun Rudy Rääväsuu flippas niin on kyllä sen jälkeinen tuotanto ollut niin jesseläppää että ei pysty enää samaistumaan millään tasolla - ja kyllä noi Ruudolfin pierujututkin on jo todella kuultu.

Ja eikös myös Mikko Pee jotenkin uskoon flipahtanut ja käsittääkseni myös räbäytyksen lopetti siihen, Myrkyllistä Tekstiä ja Maailmanlopun Riimii oli ihan 'ok' mutta nyt jos pistäis levyä ulos niin pahoin pelkään että olis läpät hieman eri tasoa kuin parempina aikoina.

Hyvä tietenkin jos joku löytää elämäntilanteeseensa jotain apua uskonnoista, mutta levyt jotka pyörii tällaisen aiheen ympärillä ei kyllä ole mun kuppi teetä.
Any Reality Is Just An Opinion

Jntch

Viesti Kirjoittaja Jntch » Ti 27.10 2009 22:47

Whatever
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Whatever » Ti 27.10 2009 23:17

^ No voi jumalauta. En kauheen väärään tuon Mikko Peen kohdalla sitten osunut tuon nykylinjan suhteen =P Surullista, huoh..
Any Reality Is Just An Opinion

Abu Osama
Viesti:

Re: Täällä spekuloimme mitä tapahtui Lasse K:lle

Viesti Kirjoittaja Abu Osama » La 14.9 2013 22:41

No mutta hitto täältä netistähän löytyy ihan ylläri kamaa :D

Mitäs teille hörhöt kuuluu? Kuinka suomi skene voi? Jos meiniki on samanlaista kuin Jontilla eduskunta talolla tossa hetki sitten, niin hitto... Siinä tapauksessa ei voi kun olla ilonen et tuli laitettuu se kilo roskiin, koska ei siinä bisneksessä muutenkaan mitään tienattu.

Mutta mitä tulee noihin komennteihin missä viitataan psyykkeen pettämiseen, nyt hei joku roti siihen näppäilyyn, teidän kaltaset hampit jotka täällä näpyttää olis kurat puntissa paikoissa missä miehet käy ja mistä ne tulee ja minkä takia. Harvoilla on tänä aikana enään mitään kunniaa, tai mitään ymmärrystä, saati sitten kykyä jäsennellä asioita omassa elämässä niin, että voi vastata kysymykseen mihin sinä uskot, niin että ei ole epäröintiä.

Vastaan mielelläni jos joku haluaa kysyä, mulla menee nyt todella hienosti. Kuinka teillä täällä?
I rather live with the religion than die with out it, I rather die with the religion than live with out it.

fukk

Viesti Kirjoittaja fukk » Su 15.9 2013 7:14

Kuinka teillä täällä?
Hyvin menee, kiitos kysymästä! :mrgreen:

Bullshit Inc.

Viesti Kirjoittaja Bullshit Inc. » Su 15.9 2013 10:47

Abu Osama kirjoitti:No mutta hitto täältä netistähän löytyy ihan ylläri kamaa :D

Mitäs teille hörhöt kuuluu? Kuinka suomi skene voi? Jos meiniki on samanlaista kuin Jontilla eduskunta talolla tossa hetki sitten, niin hitto... Siinä tapauksessa ei voi kun olla ilonen et tuli laitettuu se kilo roskiin, koska ei siinä bisneksessä muutenkaan mitään tienattu.

Mutta mitä tulee noihin komennteihin missä viitataan psyykkeen pettämiseen, nyt hei joku roti siihen näppäilyyn, teidän kaltaset hampit jotka täällä näpyttää olis kurat puntissa paikoissa missä miehet käy ja mistä ne tulee ja minkä takia. Harvoilla on tänä aikana enään mitään kunniaa, tai mitään ymmärrystä, saati sitten kykyä jäsennellä asioita omassa elämässä niin, että voi vastata kysymykseen mihin sinä uskot, niin että ei ole epäröintiä.

Vastaan mielelläni jos joku haluaa kysyä, mulla menee nyt todella hienosti. Kuinka teillä täällä?
Todella hienoa että oot löytänyt kutsumuksesi, ja jumalan joka saa sinut pitämään itsesi kurissa tyhmäilyn kannalta.

Yhteen asiaan olisi kuitenkin kiva saada ihan faktatietoa: Meinaatko astua mikrofoonin varteen vielä? Jos niin mitä sopii odottaa? Myspacebiisi on kiistatta jätkän kovin biisi ja jo siitä huomaa että uskonvaihdos ei vie kykyä tehdä vitun kovaa musaa.
Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self. -Cyril Connolly

Abu Osama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu Osama » Su 15.9 2013 11:09

No...

Kukapa sitä eti kirjottas jos on joskus osannu kirjottaa, mut ongelma kohta tulee, kun sä katot sun kuulija kunnan ideologiaa elämään yleensä. Jengi on hörhöjä, jotka ei opi vaikka niitä opettaa, ne ei usko että gangsta on jotain muuta kun narkki joka pystyy tekee viis etunojaa punnerrusta, tai paskanen kaljmaha joka ei tee sitäkään vähää. Eli yleinen sekoilu, ja dorkailu, ja niin sanottu yleinen pahennus on paras yhteiskunnan vastainen akti mihin jätkät pystyy, niin ei sellasille kiinnosta mitään sanoa.

On turha luulla, että ihminen joka kuvitteli olevansa suuri yhteiskunnan vastustaja, ja hän kääntyy uskomaan asioihin mitkä perustuvat selittämättömiin asioihin, ja tätä kautta hän huomaa koko maailman kääntyneen häntä vastaan, on turha kuvitella sellaisen ihmisen asettavan omat arvonsa yhden suuntaisikis yhteiskunnan arvojen kanssa... Naaaa Niga, sun pitää olla salil eka salil vika. Pitää tehdä duunii, niinku MB sanoo.

Tottakai mä aion julkasta jotain vihasta sota runoutta nauhotettuna, ihan vaan sen takia, että mua rupes ketuttaa kun mä löydän nilkkien tälä spekuloivan. Mä kirjotin heti valmiiks jotain nauhotettavaa, koska sehän on se mikä motivoi, vihaajat, vai kuinka. Musiikin ja biitin kanssa en haluu olla tekemisis, korkeitaan jotain aseiden äänii ja räjähdyksii.

Mut vielä palatakseni siihen mitä mulle kävi ja miks, niin syy on puhtaasti uskonnollinen vaan suuri ero on siinä, että Islam ei oo mikkä hippi uskonto, se on kylmä Ideologia, mitä tulee sen arvojen vastustajiin. Ja ne miehet jotka tän uskonnon levitti maailmaan, niin siinä oli jotain mihin jokaisen kannattas tutustua, sen sijaan että soittaa poskeensa. Kuten Ice-T sanoo elämänkerrassaan netissä on helppo jauhaa paskaa, kasvotusten saattas silmäkulmat tulla kipeeks.

Sekä vielä, että nyt koska tänne tulee joku kurapuntti ja sanoo et tää on mainos temppu, se pitää osittain paikkansa, koska onhan se saletti et kun mä julkasen tänne ennen kuun loppu mun sotarunon, niin kyllähän jokainen sen käy vähintään kerran kuuntelemassa.
I rather live with the religion than die with out it, I rather die with the religion than live with out it.

Bullshit Inc.

Viesti Kirjoittaja Bullshit Inc. » Su 15.9 2013 12:08

Ihan ymmärrettävää toisaalta, MUTTA sun pitää Lasse hiffata myös että ei kaikki suomiräpin/sun tuotannonkaan kuuntelijat ole mitään notkuvia subunistejä, löytyy myös sitä skarppia jengiä joilla ei aivot ole vielä mädäntyny veke korvien kautta.

Lisäksi nää nilkit on spekuloinu tota asiaa täälä joskus neljä vuotta sitten. Ehkä itsekukin on päässyt yli nyt siitä että jäbä on vaihtanut hiippakuntaa. Ehkä ei. Ehkä jengi oli tuola kaduilla kateellisia että joku pääsi irti siitä paskasta? En tiedä, mutta oli kuinka tahansa tee sitä musaa koska sehän se on minkätakia jengi pääosin on tuola spiidannut että miksi sä olet sitä ja tätä...
Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self. -Cyril Connolly

Abu Osama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu Osama » Su 15.9 2013 12:36

Uskotko musiikin olevan yhteiskunnallinen vaikutus tapa? Itse en usko. Entä sinä Bullshit Inc? Miksi jatkan tätä neljä vuotta sitten vanhaa topikkia, täähän on ihan loistava paikka herättää keskustelua mistä tahansa, mä pidän keskustelusta oikeesti järkevästä keskustelusta, en mistään pöydän yli huutelusta. Ja tietty hyvänä lisänä tätä kautta saattaa joku kysyä uskonnosta jotain.

Vastaa Viestiin